snus9999 Startet 29.Mai.2015 Del på Facebook Startet 29.Mai.2015 (redigert) Hei! Håper noen kan veilede meg her :) jeg trenger ny glidelås til kalasja, vet dere evt hvor jeg får kjøpt det i meter vare? Helst i Norge da jeg trenger det fort! Hele driten har revna, må sy inn helt ny! (Syr selv) Gjør ikke noe om det er i utlandet heller om det ikke finnes noe her. Redigert 29.Mai.2015 av snus9999 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
snus9999 Svart 29.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2015 Jeg fikk pm på forumet her! Det ordna seg :) http://www.hovedsmann.no/de hadde :) Endelig Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 29.Mai.2015 Del på Facebook Svart 29.Mai.2015 Litt avhengig av hvor lang glidelås du trenger, har de litt forskjellig på SeaSea. Søk på blixtlås. De har i 1 meter og 1,5 meters lengde, samt en på 25 meter du kapper til ønsket lengde selv. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
dakota Svart 29.Mai.2015 Del på Facebook Svart 29.Mai.2015 Vanligvis får du kjøpt hos nærmeste salmaker. De har på rull. Jeg har gitt kr. 50 pr. Meter. Har også fått kjøpt på ferdige lengder, og delbare til å skjøte sammen 2 deler. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.