Christer løvåsen Startet 30.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 30.Mai.2015 Hei! kjøpte meg en egda 17 i vinter uten motor. fikk tak i en 140 hk v4 evinrude fra 1994 som jeg har montert på den. Jeg fikk motoren billig da den ikke gikk som den skulle. Det som skjer: Motoren starter, men går kun på choke. når den går da soter den pluggene og "feiltenner". skyter ut av eksos og forgassere. smeller hele tiden. Tidligere eier har skiftet: termostat plugger plugg kabler komp test testet coiler. Har lest opp og ned på nettet for å få noen tips men ingenting funker, Har demontert forgassere og gjort reint alt med blåse spiss. nye bensin slanger og bensin. skjekket membran i bensin pumpe. det klikker i el choken når jeg trykker inn nøkkel. kan pumpa gi for lite? i og med at jeg må ha el choken på for at den i det heletatt skal gå. håper noen har tips. Mvh Christer Sitér dette innlegget Link to post
Whiskey Svart 30.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2015 Er tomgangsdysene stilt inn riktig? Jeg hadde trøbbel med det på min evinrude v4 115 oceanpro etter å ha renset gassere og stilt inn skruene etter en manual for 96 mod, hadde 95 ☺ og de hadde endret det mellom de modellene... Hadde kanskje hjulpet med en film av fenomenet? Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Christer løvåsen Svart 30.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2015 Hei og takk for svar whiskey. tomgangs dysene? så bare en justerings skrue på hver gasser. trodde det var justeringa på blandings forholdet jeg:P skrudde dem isåfall helt inn og 1,25 runde ut. kan ordne en liten film i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.