Jump to content

Kjøpt båt! :-) (Brenning 880 MS)

Arne Henriksen

Recommended Posts

Har tenkt litt mer på dette nå, prøver å beholde tankene - men jeg må få tømt dem en etter en, og lagt nye slanger for tilførsel, avlufting og fram til motor.

Kommer etter slipsett og bytte av membran på drevet, samt bunnventiler.

Har bestilt Trudesign kran og gjennomføring for toalettet, resten av hullene skal jeg støpe igjen og ta nye hull ut i fribordet.

En annen genistrek er nemlig at alt fra avløp fra vaskene til lensepumpe er tatt ut under vannlinja, tildels uten at det er kran på innsiden - og slanger av type dårlig hageslange enkelte steder.

Hvordan går det med deg og riggingen - ser fremdeles noe snekkeaktig ut der den ligger?  ;-)

mvh, Arne
www.tiarora.no

Disse båtene - Sandvik og Brenning var vel halvfabrikat og derfor ulike løsninger på diverse ting. Om du skal på slip så si i fra så kan jeg kansje hjelpe til (stå i veien). Seriøst så kan vi vel se på hvilke løsninger som er valgt på min og din...

Blir nok snekkeliv noen dager til fordi lastebilkrana har ferie, men har jobbet med å tilpasse ny dør i Eik, ett smykke blei det selv om ikke det andre står opp til det... :thumbsup:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...