Håkonw Startet 31.Mai.2015 Del på Facebook Startet 31.Mai.2015 Hei! Jeg lurer på å kjøpe en Suzuki 4 takter som objekt en df 5 hester, men selger sier at stempel står stille når han drar i snora.. Er det register reim på den? Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 1.Juni.2015 Del på Facebook Svart 1.Juni.2015 Trur ikke de du kan se selv brownspoint.com Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Fjordland Svart 1.Juni.2015 Del på Facebook Svart 1.Juni.2015 Startsnora går vel på svinghjulet, så tror ikkje det har noe med registerreima? om stempelet ikkje går rundt når svinghjulet går rundt, må vil eg tro at det var rådebrudd. Sitér dette innlegget Link to post
Håkonw Svart 1.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2015 Ja, det er vel ganske vanlig at startsnora går på veiva og da er jo ventilene som ikke åpner/lukker i tilfelle reimbrudd. Men selger sier bare at stempelet ikke rører på seg og det er lite motstand i snora.. Ville det ikke bråkt temmelig krasst om det var rådebrudd? For alt jeg vet gjør det nettopp det, men det er ikke opplyst om. Har han ikke peil kan det jo også være startapparatet som ikke griper tak i svinghjulet, men iom han har kjøpt på ekebergmarkedet tipper jeg sånt er undersøkt. Det beste er vel å kjøre å se på den, men 2 timer unna er litt i lengste laget for å se på et rep objekt av en liten motor synes jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.