Metallica Startet 1.Juni.2015 Del på Facebook Startet 1.Juni.2015 hei noen som kan gi meg rett fremgangsmåte for å stille inn diesel pompen rett. pompen har vert ute og motor er dreid på. hvordan skal jeg finne tilbake til rett innstilling før pompen monteres ? hvordan vet jeg at jeg ikke er 180 grader feil ? leste en plass at vipperene på syl 6 skal vippe men jeg kan ikke se at de vipper samtidig begge to? skal begge vippe? tips to jeg fikk var at jeg kan bruke skyvelære i senter på pompen for å lese av når den åpner ( ved 1mm bevegelse så skal ett merke på startkransen stå på + 1-2 (etter øvre døpunkt) (proffene bruker klokke men skyvelære funker) ? noen som kan gi meg gode tips på hvordan dette egentlig skal gjøres ? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 1.Juni.2015 Del på Facebook Svart 1.Juni.2015 Må ha bok kvar gong eg også :-) skaff deg bok. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Metallica Svart 1.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2015 tja det skulle jeg hatt.. men den klarer jeg ikke å få tak i dag...eller i morra :) kanskje noen kan tipse likevel ? Sitér dette innlegget Link to post
hpd Svart 2.Juni.2015 Del på Facebook Svart 2.Juni.2015 Den ligger jo her i dok arkivet:https://baatplassen.no/i/topic/16443-volvo-penta-3x4x300-serien/ HPD Sitér dette innlegget Link to post
Metallica Svart 3.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2015 åååå det viste jeg ikke. Takk for hjelpen :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.