Jump to content

Ny dekksluke/takluke kabin til Biam 800, hvor finner jeg det?

Kenneth 81

Recommended Posts

Etter grundig eksperimentering under gårdagens vask av båten så kunne jeg konkludere med at den lekre, blå takluken på Biamens forkabin ikke tåler 100+ kilo med ustødig Kenneth... Etter ett øyeblikks ustødighet med hendene fulle av vaskesaker klarte jeg å plante høyre fot midt i luken med det resultatet at det nesten ble delt i to. :headbang: Tec-7 og gaffatape holder den midlertidig vanntett, men en erstatter trengs snarest.

Er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i en luke som passer rett i hullet? Det passer dårlig å måtte sage i taket for å få plass til en ny luke så jeg vil helst prøve å finne en som passer rett i det gamle hullet. Det hadde også vært en fin bonus om luken ikke koster en arm og ett ben da årets vedlikeholdsbudsjett for lengst er sprengt i fillebiter....

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

Se der ja, den ser ut til å kunne gå rett på! :smiley: Skal i båten i ettermiddag så kontrollmåler da. Kjekt å slippe å kjøpe ny, for de prisene jeg har sett så langt er rett og slett skremmende :sweat:

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...