Tempest Startet 5.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 5.Juni.2015 Hei! På en fin tur i skjærgården i kveld rauk propellen i vulkaniseringa. Kom oss fint tilbake i 5-6 knop, men gir eg på "spinner" propellen på akslingen. Problemet er at eg ikkje aner kva propell som står på. Forrige eier hadde av propellen i mai, men han fann ikkje noko merking på propellen som gav størrelse og stigning. Er det nokon her som har erfaringer med denne kombinasjonen båt, motor og drev som veit kva propell som vil passe? Har i dag for lite turtall på max, men har ikkje fått feilsøkt nok til at eg tør konkludere med at den propellen som står på har for hard stigning. Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Chris284 Svart 5.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2015 Du bør finne ut om det er stål eller aluminiums propell du har. Om du har stål propell, er det ofte 17,25" x 25" pitch som er brukt. Alu er ikke mye brukt på diesel motor. Drev utveksling kan være 1,81:1 opp til 2,2:1, som igjen vil påvirke turtallet motoren får. Hub eller vulk kan byttes på Mercruiser original Bravo 2 propell. Om du vil sende til Oslo, kan jeg ordne det. gi beskjed på im om du er interessert. Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
Tempest Svart 5.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2015 Takk for svar og gode tilbakespill. Det er 1.81:1 utveksling på drevet og stålpropell. Skal få båten på land i morgon, så kan eg få tatt av og sjekka propellen meir nøye. Synest det er rart om den er umerka, men forrige eiger sa han ikkje fann ut av kva størrelse det var. Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Tempest Svart 6.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2015 Så var båten på land, og propellen er av. Måler så godt eg kan, og får det til å være en 18,25x24 propell. I tillegg er det sånn kant ytterst på propellblada, usikker på kva det heiter. Høyres dette logisk ut i forhold til båttype og motor/drev? Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Tempest Svart 6.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2015 Vaska og leita etter merking som kunne identifisere type og størrelse. Størrelse fann eg ikkje, men det står PowerTech Propeller på den. Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Chris284 Svart 6.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2015 (redigert) Kant ytterts er mest for bedre effekt i revers på denne propellen. En cuppet propell er mer bøyd ytterst på bladene. Power Tech kan ha nr BRS424 stanset inn, som er 17,25x24. Eller BRA424 some er 18,5x24 Mercruiser ville hatt et nr på hub og kan slutte på f.eks ....A6. Redigert 6.Juni.2015 av Chris284 (see edit history) Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
Tempest Svart 6.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2015 Ok, det var interessant. Det står stansa inn noko, men eg klarte ikkje lese det. Kanskje lettare å sjå når eg veit kva eg kan sjå etter. Er dette propeller som nokon normalt ligger på lager med? Hadde egentlig planer om tur til helga igjen. Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Chris284 Svart 7.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2015 (redigert) Powertech har og laser gravert type nr. Eller kan være etset, så ikke alltid like tydelig. Hvis propellen er slipe eller polert mye kan merking være borte. Kan hende Winrace i Arendal har Powertech propellere. De har som regel 4-bladers stål propeller på lager. (Til ca 8-10 lapper ?) Redigert 7.Juni.2015 av Chris284 (see edit history) Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
Tempest Svart 8.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2015 Da har eg bestilt ny propell fra WinRace. God og rask service, sidan eg ikkje klarte å lese ut data fra propellen kom dei med ei anbefaling utifra båt, motor og drev. Prøver med PowerTech 18,5x19 så skal eg komme tilbake med erfaringsdata når båten er på sjøen. Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Tempest Svart 11.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2015 Da var ny propell på plass, og båten på sjøen igjen Den nye PowerTech-propellen er 18,5x19 Den gamle klarte eg ikkje å lese av, men den hadde litt større pitch. Den nye er nok meir tilpassa båt, motor og drev. No fekk eg 3700 rpm på fullt. Fortsatt litt lite, men eg har trua på at dei siste rpm kjem når eg har skifta dieselfilter, vaska turbo og fått justert gassvaier så den hendelen på motoren stopper i stoppskruen. Den når ikkje heilt dit no. Må få skryte litt av servicen hos WinRace i samme slengen. Rask og god ekspedering, og det ser ut som anbefalinga deira var betre enn om eg hadde gått for den samme propellen som stod på fra før Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
liberty Svart 11.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2015 3700 rpm på fullt er for lite på 6lp du bør klare minst 3950 hvis den skal ha et langt liv Sitér dette innlegget Link to post
Tempest Svart 11.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2015 Eg trudde mellom 3800 og 3900 var akseptabelt? Tenkte eg skulle gjennomføre dei tiltaka eg har lista opp og sjå kva eg då kjem opp i. 1. Skifte dieselfilter, usikker på når det var gjort sist. Har både Racor forfilter og filter på motoren. 2. Utføre turbovask. Det er iallefall lenge sia sist. 3. Justere gasshendel så eg får full gass, den stopper no ca 0,5-1 cm frå stoppskruen på motoren. 4. Sjekke at instrumentet viser virkelig turtall. Så er det jo mulig eg må vurdere om propellen må slipast litt av om eg fortsatt ikkje når opp... Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.