Jump to content

Båtplass Drammensfjorden

Kleggis

Recommended Posts

Heisann, folkens! Jeg er ny her. Har en Nordan 18 fot med utenbords motor men har en to års- plan om å begynnes å seile. Tenker kjøpe meg en 30- 34 fot ett eller annet ettehvert. Tenkte bruke neste sommer på ett seilkurs og div for å gi meg erfaring som jeg kan bruke året etter.

Det jeg foreløpig lurer på er hvilke muligheter Drammensfjorden har for båtplass? Jeg tenker begynne i drammensfjorden selv om jeg leser at noen her inne synes den er kjedelig. Skulle hatt noen tips på båtplasser, pris, lagring osv. Jobber i solbergelva så kunne tenkt meg Muusøya, men tar gjerne imot andre forslag. Gidder ikke kjøre altfor langt nedover bare. Hvordan søker jeg båtplass? 

Takk for alle tilbakemeldinger!

Muusøya: Søknadsskjema finner du på www.obmf.no. Vet ikke hvordan det er med plasser i den aktuelle størrelsen. Men du må være medlem for å stå på venteliste. Og hvis planen er seilbåt innen to år, er jo kanskje ikke det noe poeng...

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...