Kleggis Startet 6.Juni.2015 Del på Facebook Startet 6.Juni.2015 Heisann, folkens! Jeg er ny her. Har en Nordan 18 fot med utenbords motor men har en to års- plan om å begynnes å seile. Tenker kjøpe meg en 30- 34 fot ett eller annet ettehvert. Tenkte bruke neste sommer på ett seilkurs og div for å gi meg erfaring som jeg kan bruke året etter. Det jeg foreløpig lurer på er hvilke muligheter Drammensfjorden har for båtplass? Jeg tenker begynne i drammensfjorden selv om jeg leser at noen her inne synes den er kjedelig. Skulle hatt noen tips på båtplasser, pris, lagring osv. Jobber i solbergelva så kunne tenkt meg Muusøya, men tar gjerne imot andre forslag. Gidder ikke kjøre altfor langt nedover bare. Hvordan søker jeg båtplass? Takk for alle tilbakemeldinger! Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 6.Juni.2015 Del på Facebook Svart 6.Juni.2015 Tror det blir vanskelig å få en 30-34 fots seilbåt så langt oppover elva, mange lave bruer veitu! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Key Freak Svart 6.Juni.2015 Del på Facebook Svart 6.Juni.2015 Muusøya: Søknadsskjema finner du på www.obmf.no. Vet ikke hvordan det er med plasser i den aktuelle størrelsen. Men du må være medlem for å stå på venteliste. Og hvis planen er seilbåt innen to år, er jo kanskje ikke det noe poeng... Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Kleggis Svart 6.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2015 Ja det med broer tenkte jeg faktisk ikke på, som sagt ny her ;) Hvilke plasser finnes melllom drammen og svelvik? Eller drammen og Hurum på andre sida? Sitér dette innlegget Link to post
Lars Martin Svart 6.Juni.2015 Del på Facebook Svart 6.Juni.2015 Hva med å sjekke ut seilforeningen på solumstrand? Der er det jo miljø for opplæring og onsdagsregattaer... Sitér dette innlegget Ship o'hoi Link to post
Kleggis Svart 7.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2015 Takk for tilbakemeldinger! Jeg skal bruke neste sommer på å sjekke div seilklubber, har hørt at det er steder der man kan bli med på sånne regattaer ja. Har god tid på meg så skal kikke litt rundt. Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 7.Juni.2015 Del på Facebook Svart 7.Juni.2015 Prøv Bokerøya like utenfor S velvik. Ring 99239094 så er det muligheter. Sitér dette innlegget Link to post
Kleggis Svart 7.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2015 Flott, takk skal du ha! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.