Celestia Startet 7.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 7.Juni.2015 Hei! :) Er det noen her inne som har råd til hvordan man kan få bort/forbedre dette? En stor fortvilelse. Nå har jeg prøvd alt jeg kan komme på å bruke for å få det bort, men ingen ting har hjulpet noe nevneverdig. Legger ved et bilde sånn at dere kan se. ">http:// Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 7.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2015 Er det bare på vinduene? Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 7.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2015 Har sett sånt før på en båt jeg hadde, og da måtte jeg bytte vinduene. Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 7.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2015 Dersom det er vinduet du mener ja, er det nok bytte av vindusplast som gjelder. Er en slags "korrosjon" på plasten, som ikke lar seg fjerne. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
glalaks Svart 7.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2015 Prøv meguiars plastx først. Skal være bra;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.