Vision50 Startet 8.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2015 Hei Noen tips til smøring av Furlex rulleforstag? Hvilken type olje/gris? Hvor er viktigesmørepunkter? Evt rengjøring? Fines det en videosnutt på dette? Evt bilder som viser hvordan? med hilsen Glenn Sitér dette innlegget Link to post
Sail S Svart 9.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2015 Du har hull som går inn til lageret. Jeg har en tube med Furlex fett jeg stikker inn der og trykker ut en passer bit, men jeg ruller staget rundt. Dette fettet er veldig fast slik at det ikke forsvinner. Sitér dette innlegget Link to post
Nevermind Svart 9.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2015 Grei beskrivelse http://www.seldenmast.com/files/1426855959/595-104-E.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Vision50 Svart 12.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2015 Takk for svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.