audunfr Startet 11.Juni.2015 Del på Facebook Startet 11.Juni.2015 Hei.. Vet dette har blitt diskutert før ang nattseillas, men spørsmålet har aldri blitt stilt på denne måten slik jeg kunne finne det via søk og google :-). Skal på nattseilas noen ganger i ferien og tenkte å investere i rgb led lister å montere inne og ute slik at ikke nattsynet ryker om en skal finne ett glass vann eller se hvor ett tau går. Vet at det ikke blir bekmørkt om sommeren, men tenkte likevel å montere noe rødt lys både inne og ute av denne grunn.. Så kom jeg over en diskusjon for fisking som omhandlet bruk av røde solbriller ved nattfiske og det virket jo veldig greit. Der ble det også linket til søvnbriller som skulle sikre at det ikke kunne komme lys inn og satt derfor å tenkte på disse. Vil det fungere i båt med slike søvnbriller (http://rehabshop.no/index.php?main_page=product_info&cPath=226_271&products_id=520) og vanlig belysning eller er det langsiktig bedre å montere noen lyslister som kan gi litt lys så vi ser hvor vi går? Vi er to i båten, men er nok bare jeg som nattseiler mens hun sover. Prisen totalt sett er nok litt dyrere med å legge led lister, og brillene kan jeg bruke hjemme også så de er litt mer allsidige. Noen som har vært borti noe lignende før? Takk takk og til dere alle, ha en fin båtsommer! Mvh Audun Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.