REM Startet 13.Juni.2015 Del på Facebook Startet 13.Juni.2015 Pumpa har tre funksjoner. Med vippebryter i en stilling flusher den doskåla. Med vippebryter i andre stillingen etterfyller den vann, og ved å trykke en egen trykknapp flusher og etterfyller den samtidig. Det snåle er at det fra bryterpanelet kun går to ledninger til pumpa? Hvordan i huleste kan pumpa vite om jeg har trykket på bryteren for flushing, tømming eller begge deler? Pumpa mottar vel kun 12V eller 0V? Mitt problem er altså at pumpa tømmer doskåla OK, men tar altså rdan feilsøkerikke inn vann. Er ikke noe i veien med pumpa så vidt jeg kan skjønne. Pumpa på do nr 2 oppfører seg likeens. Har også prøvd å lete opp evt. skjulte sikringer uten hell. Hvordan feilsøker jeg her? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Den Sorte Svane Svart 13.Juni.2015 Del på Facebook Svart 13.Juni.2015 Er det ikke to pumper på disse toalettene tro? En egen pumpe til vann inn, denne kan godt ligge litt i fra doskålen. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 13.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2015 Ja vel? Det ville jo forklare det hele, men kun ei pumpe, såvidt jeg kan se? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
leopard Svart 13.Juni.2015 Del på Facebook Svart 13.Juni.2015 Leveres med to meget stillegående pumper, en membranpumpe for vanninntak (som kan plasseres hvor som helst), og en sentrifugalpumpe med kniv for uttak. * Bruker 1liter vann pr flush * Tilkobling inn: 19mm. Ut: 38mm. Mål: H366xH375xD445mm. 27Kg 12Volt Jabsco sitt varenr er 58260-1012 modellen er beregnet for saltvann. Egen separat panel følger med. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 13.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2015 OK. Det forklarer jo saken. Da får jeg løfte dassen å se på undersiden. Sitter vel der tenker jeg? Takk for oppklaringen. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
SveinHa Svart 13.Juni.2015 Del på Facebook Svart 13.Juni.2015 Kun 2 ledninger på bryterpanelet høres snaut ut. Ta en kikk i manualen her:https://www.google.no/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.xylemflowcontrol.com/files/37245_43000-0662.pdf&ved=0CC4QFjAFahUKEwiGqNugzIzGAhWJchQKHRp4ADg&usg=AFQjCNF7eQSQ65TqujowwotHNCskqeE9rw&sig2=1OtEwStVTTumscsrJIYI8g Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Tor Arild Svart 13.Juni.2015 Del på Facebook Svart 13.Juni.2015 Kan være så enkelt som at det er impelleren på pumpa som er gått. Du får service sett med nye pakninger og impeller. Sitér dette innlegget Link to post
Cheyenne Svart 13.Juni.2015 Del på Facebook Svart 13.Juni.2015 OK. Det forklarer jo saken. Da får jeg løfte dassen å se på undersiden. Sitter vel der tenker jeg? Takk for oppklaringen. Det er ikke sikkert at pumpa står under dassen. Du må prøve å følge slangen som går inn på toppen i bakkant av skåla. I andre enden av denne står pumpa. Jeg har toalettet ca midt i båten, men monterte innpumpa ganske langt bak sammen med de andre vanninntakene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.