Sturee Startet 13.Juni.2015 Del på Facebook Startet 13.Juni.2015 Har prøvd å Google uten hell... Sitter med en smartcraft kontakt og 5 ledninger utenom, da min motor ikke har smartcraft tror jeg at det er de 5 ledningene jeg skal bruke. Er altså en orginal mercury kontrollboks. Ledningene er merket: Rød (konstant 12v) Gul/svart (?) Blå/hvit (?) Grønn/hvit (?) Brun/blå (?) trodde dette var "ign" da jeg fikk 12v når jeg satt nøkkelen på on men turteller gir utslag når jeg tilter, selv om jeg ikke har koblet signal enda... Noen som vet hvor de forskjellige ledningene skal? Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 13.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2015 Etter litt mer googling ser det ut som jeg må klippe smartcraft tilkoblingen og bruke ledningene derfra, kan det stemme? Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 13.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2015 Delte smartcraft kontakten og nå fungerer turtelleren. Men trimindikatoren finner jeg ikke signal til. Noen som vet hvor jeg kan finne denne på motoren? Fant en brun ledning med hvit stripe som skal være rett farge men denne ga ingen utslag på indikatoren... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.