Jump to content

Epoxysparkling


Tommy_H.

Recommended Posts

Etter å ha kalkblåst båten tidligere i vinter var det så klart for sparkling.Jeg kjøpte inn Jotun Epoxysparkel og satte i gang med denne.Fy for noe ubrukelige greier!! :headbang: Vanskelig å blande og utrolig tung å jobbe med.Den var jo tørr som kitt. Hadde det vært et par groper som skulle fylles igjen så hadde det ikke vært noe problem,men det var jo på hundrevis av små hull fra luftblærer som ble åpnet opp med kalkblåsingen!

 

Nei,takk og pris så fant jeg et stoff som var brukenes.West System Epoxy.Jeg kjøpte et sett med Resin og Herder samt doseringspumper.Ett trykk på hver pumpe så var det korrekt blanding.Etterpå var det bare å tilsette Filler (Fyllstoff) så kunne blandingen lages til akkurat slik jeg ville ha den.

 

Kan anbefalles på det varmeste!Lett å jobbe med og fin å slipe etterpå.

 

Så nå har jeg lagt på 5 strøk med Jotun Antipest (18 liter) og et strøk med Nonstop + et strøk ekstra i vannlinjen.Det var godt å bli ferdig!!

Viknes 1030 K3

[url="http://www.bergensmotorbat.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...