HansT Startet 16.Juni.2015 Del på Facebook Startet 16.Juni.2015 Hei. Har en bukh 36 som som får litt oljefilm i eksos/kjølevann. Er det noen som har no formening om hva det kan være? Har sjekket dyser,disse er ok. Har minket ca.1/2 liter motorolje siden i fjor våres. Motoren er veldig lettstartet og går egentlig kjempe fint,ikke hatt no tull med den bortsett fra dette. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 16.Juni.2015 Del på Facebook Svart 16.Juni.2015 Dette er ikke uvanlig på tomgangskjøring, ofte litt uforbrent diesel. Oljeforbruket er vel også normalt om du har brukt båten litt. Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 16.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2015 Takk for svar. Ja høres jo logiskt ut,men det jeg reagerer litt på er at dette begynte på slutten av sesongen i fjord og har blitt litt verre i år. Men tenkte jeg skulle ta en komp.test på den i løpet av uka og da sjekker jeg dysene en gang til for å være helt sikker på at de er i orden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.