Eddiken Startet 17.Juni.2015 Del på Facebook Startet 17.Juni.2015 Når jeg skyllte ned stoppet pumpen plutselig og nå går den ikke, det skjer ingenting, bortsett fra at sikringen går. er det noen som har noen ideer om hva som kan være galt? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 17.Juni.2015 Del på Facebook Svart 17.Juni.2015 (redigert) Mest sansynlig noe nede i skålen som du ikke har spist først og som har satt seg fast og kilt seg fast? Damebind, tamponger, fyrstikker, quetips osv. er ikke egnet for et båttoalett. Lars H. pt. Gullholmen Sverige mitt webcam fra båten Redigert 17.Juni.2015 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.