vismo Startet 18.Juni.2015 Del på Facebook Startet 18.Juni.2015 Er det noen som kan anbefale en montør i Moss for å bytte ut et manuelt Jabsco med et elektrisk? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 18.Juni.2015 Del på Facebook Svart 18.Juni.2015 (redigert) Hei, og velkommen på forumet ! Jeg tror ikke du får noen til å gjøre dette for deg overhodet. Få som rører ting som har septik koblet til seg. Det klarer man vel selv ? Redigert 18.Juni.2015 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
vismo Svart 18.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2015 Takk for svar Worry, men det er ikke alle som er like nevedyktige (inkl meg selv). Alt jeg skrur på blir ødelagt :) Sitér dette innlegget Link to post
wabby Svart 18.Juni.2015 Del på Facebook Svart 18.Juni.2015 Selv byttet jeg fra defekt elektrisk til manuell. Var redd for all driten som potensielt skulle sprette ut av slangene ved demontering. Men jeg pumpet den del vann og spylervæske igjennom røra og tømte septik. Ingen skit hoppet ut og lukta var sitron :P Tanken er verre en jobben faktisk. Eventuelt så kan du melde deg inn på "jobb ønskes utført østfold" eller hva de heter på facebook og annonser. Der er det sikkert noen som gjør det for en grei slant. Sitér dette innlegget Link to post
vismo Svart 18.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2015 Jeg lurte egentlig på om noen kunne anbefale noen bedrifter i nærheten som gjør slike jobber? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 18.Juni.2015 Del på Facebook Svart 18.Juni.2015 (redigert) Det er ingen som tar slike oppdrag. Hverken Fuglevik, Kambo, La-Sa eller Moss Marina (nord vest for kanalen) tar slike oppdrag. Det er nok en gjengs politikk hos de fleste forhandlerne dette. De skaffer gjerne utstyret og deler, men de monterer ikke slikt. Redigert 18.Juni.2015 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
vismo Svart 18.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2015 Merkelig... er ikke dette timer som alt annet.. ikke rart båtbransjen sliter Sitér dette innlegget Link to post
tombok Svart 18.Juni.2015 Del på Facebook Svart 18.Juni.2015 Litt merkelig om det ikke finnes firmaer som tar på seg slikt. Må jo være flere enn trådstarter som trenger hjelp til sånt? Kanskje en nisje å starte opp i? -Med motto som "Drit i dassen! Den fikser vi. Og trenger du strøm legger vi også en kabel..." Jobb er jobb, og det er litt pussig om ikke tjenesteytere som vil bli tatt seriøst tar også sånne oppdrag. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 18.Juni.2015 Del på Facebook Svart 18.Juni.2015 Om du ikke finner noen nærmere ville jeg hørt med heromarin.no på Storsand, ganske sikker på at de vil ta dette (når de har tid...) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
baatsman Svart 18.Juni.2015 Del på Facebook Svart 18.Juni.2015 Kjøp toalettet hos Seatronic, og få en rørlegger til å gjøre jobben. Timer er timer. Mener lite flush elektrisk fra Ja sco passer rett i hullene. Men det vet Seatronic Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.