Jump to content

Wallas og diverse problemer


joelle

Recommended Posts

Da va vi på igjen.

 

Jeg er som sagt klar med all oppgradering av kabel kvadrater og sikkringer, men sliter nå med att wallasen ikke vil starte.

 

Jeg slår den på og får gul diode (som det ska) den går ett par minutter og man hører pumpa tikke. (Som den ska)

 

Siden rød lampe som blinker som bare det. Jeg snakket med Wallas Norge og di rekomanderte meg att ta en beholder med diesel og kobble loss brensle slanga og plasere dette over varmern, for att hjelpe den igang. Jeg såg her att den søg diesel.

 

Prøvde det men uten hell. Jeg har nå bestillt ny nål, og glødplugg. Og da kommer det store spørsmålet. Hvordan skifter jeg disse?

 

Jeg har sjekket manualen til min 3000DX, men det står ikke noe der om hvordan man går til verks. HAr kikket i gammle inlegg men kan ikke finne noe der heller.

 

Trenger en litt in med teskje oppleg her :wink:

Link to post
Share on other sites

Prøvde det men uten hell. Jeg har nå bestillt ny nål, og glødplugg. Og da kommer det store spørsmålet. Hvordan skifter jeg disse?

Mulig jeg har gått glipp av noe her ? Men er det en ny eller brukt varmer du har ?

 

Hvis den er ny, ville jeg kontaktet butikken du kjøpte den i og klaget før du begynner å bytte deler. Men er det en brukt er det jo noe annet.

Mvh

 

`MINA`

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...