hardanger Startet 12.Mai.2005 Del på Facebook Startet 12.Mai.2005 Eg har aldri eigd båt, men vurderer no å kjøpa ein colombie 66. (FINN-kode: 5473188) Er dette eit kjent merke/bra kjøp? Eg skal fylla båten med kone og tre barn i alderen 1, 4 og 6 og håpar på skapeleg ver i sommar. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 12.Mai.2005 Del på Facebook Svart 12.Mai.2005 Hei! Har hatt en slik båt selv og vil helt klart si at dette er en bra båt av kurrant fabrikat. Båtene er godt bygget og mye av utstyret ombord er overdimensjonert. At båten er norsk og med en aktiv klubb for båttypen er jo også et pluss. Hadde ingen spesielle problemer med min båt men ny eier rapporterte at roret brakk etter en storm i skagerrak. Har hørt at dette er en vanlig feil så skal du seile hardt kan det nok være lurt å forsterke roret. God plass er det i båten og hvilke andre 22 fotere har eget toalettrom? Burde være en ypperlig begynerbåt samtidig som den kan gi utfordringer når du blir mer erfaren. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 12.Mai.2005 Del på Facebook Svart 12.Mai.2005 Prismessig virket den heller ikke sånn helt på viddene. Var vel noe rundt det beløpet jeg kjøpte og solgte min for også. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 13.Mai.2005 Del på Facebook Svart 13.Mai.2005 Se denne tråden. Det ligger også litt info i Dokumentarkivet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.