trekko Startet 24.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2015 Søker hjelp til og montere baugpropell åt meg i området Halden Fredrikstad. Det elektriske kan jeg eventuelt montere selv, men ønsker hjelp til støyping. Båten er på vannet nå, så må finne en plass den kan lyftes. Det er en Tresfjord 29ac Sitér dette innlegget Link to post
Knappern Svart 24.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2015 Jeg brukte Repe båtservice for innstøp på min. Tlf 41352899. Mener han holdt til i Gressvik og reiser ut på oppdrag. Raskt utført og pent arbeid. Sitér dette innlegget Skibsplast 14, Huwa 26, Bayliner Ciera 265, Sunseeker Camargue 44 Link to post
trekko Svart 24.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2015 Takk! Ønsker du dele med deg av priser? Eventuellt på im? Sitér dette innlegget Link to post
tomfro Svart 24.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2015 (redigert) Roar Modahl Holder til ved Walberg marina skjeberg Redigert 24.Juni.2015 av tomfro (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.