Pequod Startet 24.Juni.2015 Del på Facebook Startet 24.Juni.2015 Kan man regne med at gjestehavna både på Oscarsborg og i Drøbak er rimelig full frerdag og lørtdag, eller vil det være mulig å få seg en plass der? De to eldste ungdommene mine skal jobbe som frivillige der, og de tenkte å bruke båten som overnatting fra fredag til lørdag (og kanskje til søndag også, evt. nattseilas hjem til Nesodden). Og jeg har jo lyst på en båttur... I verste fall kan jeg jo finne meg en plass på Håøya kanskje, og hente dem når de er ferdige ( et sted mellom 00.00 og 01.00). Det går jo ikke noen buss eller båt til Nesodden fra Drøbak så sent. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
lgboat Svart 24.Juni.2015 Del på Facebook Svart 24.Juni.2015 Gå rundt hjørnet og legg deg på Bergholmen den tiden det tar å vente hvis du ikke får plass i havna på Borgen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.