Jump to content

Poleringsmaskin ?


Tine IV

Recommended Posts

Lurer på om dere der ute har sett / hørt om den vinkelsliper'n -poleringsmarskin hos Bilxtra ? Ser i ei reklameblekke jeg fikk i posten ,finner dem også på nettet .Dem selger trinnløs 900 w ( står ikkeno om turtall )poleringsmarskin med div kutteskiver og poleringsputer alt i en koffert til kr 299- Kan denne være brukbar da den er på 900 w og regulerbar ? Synspukter før jeg går til det skritt og handler idag .tenkte kansje den er sånn nogenlunde ok da .trur det er den som pleier og koster 799- eller 999- selv om kansje den ikke blir noe bedre av den grunn . Håper på tilbakemelding fra dere der ute .Trur kansje det har vært snakk om den her før men fant ikkenoe .

 

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Jeg tror IKKE den maskinen Arvid_A viser til er den samme som Bilxtra annonserer for. For den maskinen fra Best Tools er en ren poleringsmaskin hvor det ikke følger med noen kappskiver. Til det går den nok for sakte.

 

Jeg kjøpe i fjor en kombimaskin til 299,- med justerbart turtall som da skulle kunne brukes til polering. Det viste seg at turtallet gikk fra 3000 - 9000. Den maskinen var tottalt ubrukelig til polering. Maskinen var av merke PowerLine.

 

Best Tools maskinen har et turtall fra 900 og for meg fungerte den meget bra til polering.

Redigert av lippert (see edit history)

mvh Knut Erik

Link to post
Share on other sites

Denne er jo regulerbar , så da kan den vel ikke starte på 900 omdreininger .Da er vel det poenget borte vel ? Drar en tur til hjembyen til bastard30000 og ser på den marskinen ,er kansje verdt et forsøk da jeg ikke går konk av 300 kroner .

 

PS:Den ser ikke ut som den best tools ,den er gul ,denne her ser blå/svart ut men litt dårlig bilde

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Best Tools maskinen har et turtall fra 900 og for meg fungerte den meget bra til polering.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har også kjøpt Best Tools maskinen, og er fornøyd så langt. Laveste hastighet er 900 omd/min.

Jeg har polert ene siden av båten (31 fot), og maskinen ble ikke varm engang. Trykte til ganske hardt noen ganger, men det fikset den.

 

Vær obs på at Best Tools har en helt like vinkelsliper/kutter, men den har 3000 + omdr/min.

 

 

Faxen :flag:

Fairline Mirage 29 er solgt.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...