Rikki Tikki Startet 26.Juni.2015 Del på Facebook Startet 26.Juni.2015 Båtopplaget hvor jeg har hatt min tidligere båt legges ned. Jeg står til ansvar for å flytte opplagshengeren innen første Juli. Problemet er at denne er massiv/type lastebilhenger og må flyttes med traktor eller lignende. Jeg har heller ingen plass å sette den, så den vil nok havne hos en bilopphugger. Jeg har vurdert å sette denne på en bilhenger for å frakte den vekk, men ser at den kan være i lengste laget for dette. Har også vurdert å kappe den i biter med en kraftig vinkelsliper, men har konkludert med at konstruksjonen er for massiv og at det derfor kreves skjærebrenner. Hva gjør jeg? Og selvfølgelig, om noen trenger opplagshenger, Vær så god Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 26.Juni.2015 Del på Facebook Svart 26.Juni.2015 Finn.no kategori gis bort. Eventuelt skraphandlar som hentar for metallverdien. Ask Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 26.Juni.2015 Del på Facebook Svart 26.Juni.2015 Finn-gis bort! Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
TMe Svart 26.Juni.2015 Del på Facebook Svart 26.Juni.2015 (redigert) Alternativt hyre en kranbil og få den levert hos en skraphandler. Eller annonsere gratis mot avhenting. Redigert 26.Juni.2015 av TMe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Rikki Tikki Svart 29.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2015 Hadde ikke tenkt på finn.no. Smart. Dette burde jeg nok gjort for lenge siden, men har i alle fall laget en annonse nå. I værste fall må jeg skaffe en kranbil, men vil helst slippe å betale 6000kr for å bli kvitt den. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 29.Juni.2015 Del på Facebook Svart 29.Juni.2015 Alt kan legges på finn. Vi ga bort hytta vår på finn. Sparte oSs for rivningskostnadene;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Terje_F Svart 29.Juni.2015 Del på Facebook Svart 29.Juni.2015 Hadde ikke tenkt på finn.no. Smart. Dette burde jeg nok gjort for lenge siden, men har i alle fall laget en annonse nå. I værste fall må jeg skaffe en kranbil, men vil helst slippe å betale 6000kr for å bli kvitt den. Du FÅR vel glatt 6 000 for denne hvis den er ok. Sitér dette innlegget Link to post
Rikki Tikki Svart 30.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2015 Du FÅR vel glatt 6 000 for denne hvis den er ok. Den skal være i god stand foruten om dekk, som er preget av alderen, men dette ingen hindring da den brukes som opplagshenger. Problemet er jo nå at jeg har dårlig tid kombinert med at jeg er lei av å selge ting. Sitér dette innlegget Link to post
Navic II Svart 30.Juni.2015 Del på Facebook Svart 30.Juni.2015 ...Problemet er jo nå at jeg har dårlig tid kombinert med at jeg er lei av å selge ting. Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 30.Juni.2015 Del på Facebook Svart 30.Juni.2015 _______________________ Hva er tanken bak spytrynet? Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 30.Juni.2015 Del på Facebook Svart 30.Juni.2015 Jeg hadde ingen problemer med å skjønne det trynet. Sitér dette innlegget Link to post
Shaggylaggy Svart 2.Juli.2015 Del på Facebook Svart 2.Juli.2015 Hvis du ikke får napp på finn, så er det sikkert en bilhugger som henter denne gratis for deg, de får jo greit betalt for jernet:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.