Titicaca Startet 28.Juni.2015 Del på Facebook Startet 28.Juni.2015 Har vurdert NC11 fra Jeanneau. Båten fikk jo svært gode kritikker i båtmagasiner da den kom i 2011. Er det noen som har synspunkter/erfaringer med denne båen, spesielt kvalitet og finish Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 28.Juni.2015 Del på Facebook Svart 28.Juni.2015 Send en IM til BP-medlem Kjeros. Han har en NC11, kjøpt tidligere i år. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
kjeros Svart 28.Juni.2015 Del på Facebook Svart 28.Juni.2015 Jeg har har en NC11 som ble kjøpt fabrikkny. Båten har nå vært i mitt eie i 3 måneder. Du finner en del informasjon og vurderinger i min hentetråd. I tillegg skrev jeg en oppfølging her: https://baatplassen.no/i/topic/113416-neste-båt-hvilke-muligheter-finnes/?p=1708814 Ønsker du flere opplysninger eller vurderinger, er du velkommen til ta kontakt! Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.