Eddiken Startet 28.Juni.2015 Del på Facebook Startet 28.Juni.2015 Har fått et koden ekkolodd uten svinger, jeg har ikke hentet det hjem enda, men jeg lurtepå om det var noen som kunne hjelpe meg å finne tak i en svinger til det. Sitér dette innlegget Link to post
Team Colibri Svart 28.Juni.2015 Del på Facebook Svart 28.Juni.2015 Bare å velge og vrake blant Airmars givere, men du bør nok vite hvilken modell Koden du har kjøpt før du bestiller også. ;) Sitér dette innlegget Team Colibri Link to post
Eddiken Svart 28.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2015 Joda, men er det liksom uansett hva slags giver jeg har? Passer alle kontaktene i ekkoloddet eller må jeg skifte? Mange spørsmål ;) Sitér dette innlegget Link to post
Team Colibri Svart 29.Juni.2015 Del på Facebook Svart 29.Juni.2015 Det er ikke mulig å svare på det spørsmålet uten å vite hvilken modell du har kjøpt. Flere av Kodens varianter skal ikke ha kontakter, du kobler ledningen rett i ekkoloddmodulen. http://www.airmartechnology.com/2009/marine/product-search.asp?Type=FF Legg inn info om monteringsalternativ, motor og merke så ser du selv hvilke givere Airmar har til Koden. Men du må som nevnt vite hvilken modell du har kjøpt også, både med tanke på selve giveren og eventuell kontakt/ ikke kontakt. Sitér dette innlegget Team Colibri Link to post
Eddiken Svart 29.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2015 (redigert) . Redigert 29.Juni.2015 av Eddiken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 29.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2015 det er et koden cvs-118-har du en svinger å anbefale? den skal være innvendig montert i en hansvik 18, (ikke gjennomgående) Sitér dette innlegget Link to post
Team Colibri Svart 29.Juni.2015 Del på Facebook Svart 29.Juni.2015 (redigert) Ser ut til å være en 8-pinns kontakt i følge bruksanvisnigen som du finner her: http://www.si-texkoden.com/info/support/support.html Ut over det kjenner jeg ikke modellen, så nøyaktig hvilke givere som er kompatible vet jeg ikke dessverre. Redigert 29.Juni.2015 av Team Colibri (see edit history) Sitér dette innlegget Team Colibri Link to post
Eddiken Svart 29.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2015 Ok, takk :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.