Jump to content

tips til gummilister som sverter!


eysteind

Recommended Posts

Har to gamle båter med gummilister som farger fryktelig av. Ved ein tilfeldigheit, då eg satte antisklidekket inn med Polytron (owatrolprodukt), kom eg bort i vinduslista. Trudde sjølvsagt eg hadde gjort noko dumt sidan den vart svartare, men med ein nermare titt oppdaga eg at eg ikkje vart svart på fingeren då eg tok på. Smurte straks på polytron på resten av glasa òg.

 

Dette er no berre 2 veker sidan, men det funkar like fin enda (enda til at bølgene slo over kallesja på Lørdag)!

Var plaga med når eg polerte og voksa overbygget, at glaslistene farga. Men no trur eg problemet er løst...........

 

Noen andre som har prøvd polytron på glaspakningane? :confused:

Link to post
Share on other sites

Høres ut som et smart tips Eysteind! :confused:

 

Nå har jeg ikke gummilister på båten, men Polytrol er definitivt det beste jeg har funnet for å gi varig liv til falmet gelcoat.

(Varig i denne sammenheng vil si lenger enn andre midlertidige løsninger, skal det holde er lakkering eneste alternativ)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...