Bahia Startet 29.Juni.2015 Del på Facebook Startet 29.Juni.2015 Har noen et tips hvor jeg kan få kjøpt teakfolie til å montere utenpå eksisterende plater ? Hadde håpet å slippe å skjære vekk plater og erstatte disse for å få en akseptabel finish. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 29.Juni.2015 Del på Facebook Svart 29.Juni.2015 Jeg har sjekket en del på dette, og det er kostbart. Må spesialbestilles fra 3M og flakene er store Bauhaus har en del DIY folier. De er billige. Hvir vra vet jeg ikke. Jeg kommer til å slipe ned og lakke i stedet for å foliere Sitér dette innlegget Link to post
Seilars Svart 1.Juli.2015 Del på Facebook Svart 1.Juli.2015 I seilbladet Seilas har det vært noen artikler om oppgradering av en eldre Twostar 36. Denne hadde sliten innredning, og fikk nye puter og ble malt hvit og grå. Det ble veldig flott, og hadde jeg hatt en båt med dårlig finish ville jeg vurdert å male og bytte puter i salong. Det kan også være fint om man beholder noen lister og detaljer i teak. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.