Anmel Startet 30.Juni.2015 Del på Facebook Startet 30.Juni.2015 Hei, sitter nå å leter på nettet etter en grei båt å prøve meg på. Har nok erfaring bruksmessig. Men har aldri eid selv før. Ser for meg en grei båt til dagsturer innover lysefjorden og lignende. Har funnet et ganske slitt eksempel av en Fram 25 på finn. Trenger ny kalesje og gjennomgang av det eletriske for å få den "brukbar" med en bror som eletriker går nok det ene punktet greit. Men jeg trenger hjelp til kalesje. Er det så fryktelig dyrt? Har sjekka to plasser. Og det kossta 15 og 17000:( noen tips til billige plasser? Dette er båten det er snakk om http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=59432069&length_feet_from=23&price_to=60000&sort=1&location=20012&ref=fas&searchclickthrough=true Sitér dette innlegget Link to post
NidelvSigmund Svart 30.Juni.2015 Del på Facebook Svart 30.Juni.2015 Jeg betalte 16000kr for Kalesje til min Nidelv 24. Kalesje er kjempedyrt! Sitér dette innlegget Link to post
stian83 Svart 1.Juli.2015 Del på Facebook Svart 1.Juli.2015 Ikke veldig vanskelig og finne mange bedre og billigere kjøp enn denne. En ting er prisen for båten. En annen ting er hva du må legge i det. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 1.Juli.2015 Del på Facebook Svart 1.Juli.2015 Kalesje koster. Er ikke noe vits i å leite etter noe billig ræl. Dette skal vare i mange i mange år. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.