haugi Startet 2.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2015 Som sagt i overskriften så min 14 Activ noe treg å få opp i plan. Har en Suzuki DF 20 på den nå. med original propell. Spørsmålet er om det vil hjelpe med en annen? Og i tilfelle hvilken? Noen med erfaringer med samme båt? Sitér dette innlegget Link to post
simon_a Svart 2.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2015 Ja, det er mulig det vil hjelpe, men problemet ditt er vel egentlig at båten din er undermotorisert. Sitér dette innlegget Jo mer det bråker, dess gladere jeg blir! 2-takt er best! Zippen skal hete -Slick-.. Link to post
haugi Svart 2.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2015 Problemet der er at den kun er godkjent for 20hk, men den tåler mer etter min mening. Men da begynner vel også vekten på motorene å øke. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 2.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2015 er vel såpass liten motor at den ikke har turteller..? men dersom som simon antyder at båten egentlig bør ha mer motor, så kan det sikkert lønne seg å gå ned et hakk i propellstilling. Går ut fra du har prøvd å justere på tiltinnstillingene? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.