Jump to content

Bunnstoff problemet løst? Bodø mann kan ha skutt gullfuglen.

Lagavulin

Recommended Posts

Jeg tenker: er det for godt til å være sant, så er det som oftest det.

Dette minner meg om nordmannen som fant opp en maskin som skulle kunne produsere vann i Afrika, kun ved hjelp av sollyset og ikke noen annen tilsetning.

Jeg håper jeg tar styggelig feil, men "et flytende stoff du blander inn i vanlig bunnmaling. Hemmeligheten består i kjemiske signaler som sendes ut til alger og rur" får mine tanker til å gå i retning av alternativ medisin, og det virker heller ikke.

Jeg håper jeg tar styggelig feil, men "et flytende stoff du blander inn i vanlig bunnmaling. Hemmeligheten består i kjemiske signaler som sendes ut til alger og rur" får mine tanker til å gå i retning av alternativ medisin, og det virker heller ikke.

Det er vel sikkert journalistens forklaring. Forsøket som er presentert virker troverdig nok. Jeg er mer bekymret over at dette stoffet kanskje ikke er så miljøvennlig som det påstås, og at dette også vil bli forbudt kort tid etter at det er blitt populært.

Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...