Lagavulin Startet 2.Juli.2015 Del på Facebook Startet 2.Juli.2015 http://bodonu.no/kan-tjene-seg-styrtrik-pa-mirakelkur/ Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Windy37GM Svart 2.Juli.2015 Del på Facebook Svart 2.Juli.2015 Denne er spennende og potensiell katastrofe for Seajet og Jotun m.fl Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Poseidon Svart 2.Juli.2015 Del på Facebook Svart 2.Juli.2015 Beklager, men det første som falt meg inn var den gamle slageren: "Alle så nær som 'a Ingebjørg ...." Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Havlengt Svart 2.Juli.2015 Del på Facebook Svart 2.Juli.2015 "-for hu hadde hørt det før..." Håpar me tek feil, det hadde vore fantastisk med eit bunnstoff / tilsetning, som faktisk gjorde jobben... Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 2.Juli.2015 Del på Facebook Svart 2.Juli.2015 Kjempespennende. Dette vil miljøet ha godt av i fremtiden. Og tenk hvor mye morsommere båtpussen blir om våren for oss med fritidsbåter:-) Sitér dette innlegget Link to post
ReodorF Svart 2.Juli.2015 Del på Facebook Svart 2.Juli.2015 Jeg tenker: er det for godt til å være sant, så er det som oftest det. Dette minner meg om nordmannen som fant opp en maskin som skulle kunne produsere vann i Afrika, kun ved hjelp av sollyset og ikke noen annen tilsetning. Jeg håper jeg tar styggelig feil, men "et flytende stoff du blander inn i vanlig bunnmaling. Hemmeligheten består i kjemiske signaler som sendes ut til alger og rur" får mine tanker til å gå i retning av alternativ medisin, og det virker heller ikke. Sitér dette innlegget Link to post
tobixen Svart 2.Juli.2015 Del på Facebook Svart 2.Juli.2015 Jeg håper jeg tar styggelig feil, men "et flytende stoff du blander inn i vanlig bunnmaling. Hemmeligheten består i kjemiske signaler som sendes ut til alger og rur" får mine tanker til å gå i retning av alternativ medisin, og det virker heller ikke. Det er vel sikkert journalistens forklaring. Forsøket som er presentert virker troverdig nok. Jeg er mer bekymret over at dette stoffet kanskje ikke er så miljøvennlig som det påstås, og at dette også vil bli forbudt kort tid etter at det er blitt populært. Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.