Baracuda Startet 2.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2015 Hadde en Barracuda Olympic 1125 som hadde ulmebrann inni. Resultatet ble kondemnering og Dancer Holding trakk garantien på skroget pga den høye varmen som hadde vært inne i båten. Båten ble solgt via forsikringsselskapet til en person. Tilfeldig fikk jeg se båten på Facebook der en lykkelig eier hadde kjøpt ett smykkeskrin av en båt som han var storfornøyd med. Jeg kontaktet da kjøper for å høre hvordan oppussingen var gjennomført, og fikk ett spørsmålstegn til svar. Det viste seg at selger ikke hadde informert om at denne båten var brannskadet og kondemnert. Kjøpet er nu hevet og kjøper har fått sine penger tilbake og jeg har fått en stor takk. Så vær obs der ute for denne båten kommer sikkert for salg igjen. Båten er en Barracuda 1125. 2005 modell med Cummins motor og går under navnet Roanne. Hører dere om noen som vil kjøpe denne båten så vær obs. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.