Vargtass Startet 3.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2015 Har kjøpt en båt med et eldre Furuno ls4100 ekkolodd. Har fra før et ubrukt Lowrance elite med 7" skjerm som ligger i originalesken sin. Er det mulig å koble opp Lowrance loddet og koble det på ledningsnettet og giver fra Furuno? Takk for oppklarende svar! ? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 3.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2015 (redigert) Hvorfor i all verden vil du byttet ut et lodd fra Furuno med noe massekram? Er det i stykker? Ellers er svaret nei. Inkompatible frekvenser. Redigert 3.Juli.2015 av Mulligan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Team Colibri Svart 4.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2015 Kanskje fordi han ønsker seg et moderne ekkolodd med "massekram" som fargeskjerm, god oppløsning på skjermen og større skjerm? Frekvensene er kompatible, begge støtter 50 og 200 kHz. Om impedansen er den samme vet jeg ikke, men sannsynligvis er det lurt å bytte giveren din uansett hvis den er gammel. Sitér dette innlegget Team Colibri Link to post
Mulligan Svart 4.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2015 Jeg ville montert Lowrance og beholdt Furunoen. Furuno er uslåelig på lang ranger. Hvis målet er en fargeskjerm med høy oppløsning ville jeg satt meg og sett på TV. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.