Knut Vaernes Startet 3.Juli.2015 Del på Facebook Startet 3.Juli.2015 (redigert) Har en Corvette 320 fra 1987. Kontrollspakene av merket Kobolt er blitt veldig trege og vriene å få inn og ut av gir. Det anbefales å skifte vaiere. Men standard vaiere passer ikke. Er det noen son har noe erfaring med dette? Finnes det adaptere av noe slag? Mekanikerne på marinaen anbefaler å bytte både spaker og vaiere. Men jeg synes spakene kler båten og har lyst til finne en bedre løsning.. Redigert 3.Juli.2015 av Knut Vaernes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 3.Juli.2015 Del på Facebook Svart 3.Juli.2015 http://www.sea-tek.no/?PageID=220 Sitér dette innlegget Link to post
Knut Vaernes Svart 5.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2015 Hei alidal. Har sett at Sea-tek forhandler Kobelt og jeg ringer dem i morgen så får vi se hva de sier... Sitér dette innlegget Link to post
Knut Vaernes Svart 13.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2015 Hei alidal. Har sett at Sea-tek forhandler Kobelt og jeg ringer dem i morgen så får vi se hva de sier... Hei alidal. Har sett at Sea-tek forhandler Kobelt og jeg ringer dem i morgen så får vi se hva de sier... http://www.sea-tek.no/?PageID=220 Vaiere er levert. Strålende service fa Sea-tek. Og det kommer spesialist fra Engelsviken Slipp på Onsdag og bytter vaiere for meg. Så da blir det sommertur allikevel :-) Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 13.Juli.2015 Del på Facebook Svart 13.Juli.2015 Stussa litt over at nokon kunne foreslå å bytte ut Kobelt sine kontrollspaker. Det beste som er å få. Må bero på rein vannkunne! Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 13.Juli.2015 Del på Facebook Svart 13.Juli.2015 Så bra det løste seg :-) Hadde vært synd å rive ut de flotte spakene. Når spakene går lett igjen skal du se båten blir en drøm å manøvrere :-) Hilsen naboen på brygga ;-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.