enebakk Startet 3.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2015 Ja ja hva skal jeg si ? klarte å sette fast fingeren i Varmeveksleren Hehe Jeg skulle bare!! Å fyf... Så vondt det var også når jeg tro å tro å ikke fikk den ut igjen (fingeren hovnet opp) Å det var nesten ingen som hålte på å le seg ihjel Hehe Så dagen lærdom er IKKE dytt fingeren inn i så hull. Tok ca 40min før jeg klarte å få fingeren ut Hehe Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 4.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2015 Fylte du Tuborg i varmeveksleren helt til fingeren fløt opp? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Uglesett Svart 4.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2015 Det var da hell i uhellet at det bare var fingeren du hadde puttet inn i vannkanalen. Ellers kunne det blitt pinlig. Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 4.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2015 Nå vet ikke jeg hva som var problemet med varmeveksleren, men hjalp det å stikke inn fingeren? Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 4.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2015 Priceless!!! Komisk for andre, men ikke gøy for den med finger'n... Takket være deg må jeg vaske litt på dashen nå. Dårlig kombo å lese posten din med kjeften full av eplejuice, Hehe :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Torsen67 Svart 5.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2015 Uff, godt du fikk den ut igjen:-) Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 5.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2015 Takk Enebakk. Endelig en god latter på en ellers kjedelig Søndag Håper selvfølgelig du fikk ut finger'n igjen uten for mye skade Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Skudenes Svart 5.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2015 Sitér dette innlegget LS21 "Skudenes" 1900, og LS23 "Naley" 1897. Losskøyter som gikk i tjeneste i Skudefjorden. Link to post
Hebbe Svart 5.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2015 Hehehehehe, hva hadde fingeren der å gjøre ? Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
enebakk Svart 5.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2015 Fingeren fikk jeg ut igjen ja. Å Varmeveksleren er på plass i båten Nå er vi på vei syd over første natt blir i Mossekanalen Sitér dette innlegget Link to post
tobixen Svart 6.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2015 Nå er vi på vei syd over første natt blir i Mossekanalen Hey, jeg ser ankeret mitt :-) Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Wallas Service Svart 6.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2015 Så dagen lærdom er IKKE dytt fingeren inn i så hull. Nåja, det kommer an på hullet Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.