Jump to content

motor til hanto 22


skorpo

Recommended Posts

Har ein gammal og god Hanto 22 med ein bmc 35 HK (ca). Men for ein ukyndig som meg - som ikkje skrur sjølv - hadde det vore meir praktisk med ein motor med betre utbygd serviceapparat, t.d. ein VP. BMCen går stille og jamnt, men han startar ikkje så lett (dårleg kompresjon, trur eg).

 

Ein annan ting er at bmc'en er så stor at han fyller heile motorkassen slik at det blir vanskeleg å komme til på sidene.

 

No har eg valet - kostbar overhaling eller ny motor. Eg tenkjer at ein mindre motor er billegare i innkjøp, billegare i drift, mindre romstor, meir lettstarta vinterstid.

 

- men at ein mindre motor kanskje bråkar meir når båren går i marsjfart.

 

Er det nokon som kan gje meg får før eg bestemmer meg?

Link to post
Share on other sites

Hadde tidligere en 80 mod. hanto 22 med yanmar 22 hk. Den motoren var perfekt for den båten. Den hadde en toppfart på 8 knop, og marsjet greit i 7 knop. Yanmaren brukte svært lite diesel, og var utrolig driftsikker. Det var grei plass i motorkassa til vanlig service og vedlikehold.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...