Caspar Startet 5.Juli.2015 Del på Facebook Startet 5.Juli.2015 Jeg var og så på en ny Bavaria 36, men endte opp med en 19 fot skjærgårdsjeep istedenfor. (Pluss en hytte ved sjøen) I Bavariaen var det et gulv som så ut som natet skipsgulv, men det var litt matt og ru overflate på det. Bavariaselgeren sa at det var et slags syntetisk komposittlignende materiale, noe ala MDF. Selv om dette er mitt første innlegg her så kjenner jeg reglen om å søke på Forumet først, men har ikke funnet noen passende tråd. Jeg forsøker meg derfor med et spørsmål. Er det noen som kjenner til materialet og hvor jeg kan få tak i det? Jeg har 45 kilo Berner Sennen som gjerne skulle være med i båten av og til og det virket som rette underlaget for en stor hund i båt. Sitér dette innlegget Link to post
T&P Svart 6.Juli.2015 Del på Facebook Svart 6.Juli.2015 Hei! Sendte deg ein IM igår, veit ikkje om du har lest den Uansett; Eit produkt du (&andre) kan sjå på er PERMATEEK som ihht annonse føres av Pigla Boats & Sea Equipment på Rolvsøy, Tel 93811101 / 90714073 Vi har INGEN tilknyttning til nevnte firma Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.