Pettern1972 Startet 5.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2015 Mulig jeg høres ut som en sutrete tulling nå, men jeg har lett lenge etter en leverandør som lager pene norske flagg. Og med det mener jeg at sømmer er gjort på en pen måte. Jeg er stolt og veldig glad i flagget vært og synes det er trist at fabrikanter syr kantene slik at overlappingen ikke stemmer. jeg synes er uverdig det norske flagget,og ønsker et som er sydd på en måte at det er pent fra begge sider. noen som vet? Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Skjær i sjøen Svart 5.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2015 Har du sjekket det mine foreldre bare kalte flaggfabrikken? http://www.flagg.no/flaggshop/ Har ett flagg fra dem og et "billig" kjøpt på byggsenter el. Stor forskjell i kvaliteten. Sitér dette innlegget Representant for Folk i båt-bevegelsen og venn av paraplydreggen. Link to post
Pettern1972 Svart 5.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2015 Sjekket flagg derfra i en butikk, og det var samme "slurvefeilen". Men stoffkvaliteten virket som god. Var noe penere sømmer også. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Wallas Service Svart 6.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2015 Flaggfabrikken i Larvik? Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Sjøfare Svart 6.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2015 (redigert) Ta en tlf til arnodd http://www.arnodd.no Ikke sikker på hvor små flagg de lager, men det får du nok svar på. Kvaliteten på produktene deres er i alle fall veldig bra så langt jeg vet (har gensere og t-skjorter derfra som arbeidstøy, uslitelig). Og så passende å ha flagg fra ytterst i tresfjorden :-) Redigert 6.Juli.2015 av Sjøfare (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 9.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2015 Kjøp i hvertfall ikke flagg fra Adela flaggcenter. Dette flagget har hengt oppe i 2 uker, det røde har blitt rosa, det samme har det hvite blitt... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.