tomsunds Startet 6.Juli.2015 Del på Facebook Startet 6.Juli.2015 Hei på dere med propellekspertise. Starter en ny tråd med et annet spørsmål. Skal sende mine ned til winrace i morgen, har et par brukte på handa nå.Mine er 22p, disse er 24p. Slik jeg har forstått det, så innebærer dette at båten (28fot med mercruiser 350mag) vil "slite" litt mer på å komme opp i plan, men farten kan øke.Er det noe annet jeg bør ta i betraktning? Noen innvendinger der ute? Takk for innspill. Sitér dette innlegget Link to post
Arildo85 Svart 6.Juli.2015 Del på Facebook Svart 6.Juli.2015 Hvilket turtall får du nå da? Har samme motor med samme drev, får 5100 omdr på min med 21 p.... Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 6.Juli.2015 Del på Facebook Svart 6.Juli.2015 Når du maks turtall med 22, eller er de for lett? Sitér dette innlegget Link to post
tomsunds Svart 8.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2015 Jeg ligger på ca 5500 på 35knop, går til 6000rpm. Har kjøpt meg et sett 24p nå, og skal teste de til helgen. Har forstått det slik at toppfart kan øke litt, men bli litt tregere med å få i plan. Pratet med en kammerat som mente dette burde gå bra. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.