josefr Startet 6.Juli.2015 Del på Facebook Startet 6.Juli.2015 (redigert) Hei. Jeg har en windbreaker på båten min (Scand Atlantic 1987) som jeg byttet for to år siden. Den driver og sprekker igjen i hjørnene og jeg lurer på om noen av dere har et forslag til løsning - som kanskje er et godt lim :-) Redigert 6.Juli.2015 av josefr (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 6.Juli.2015 Del på Facebook Svart 6.Juli.2015 Tec-7? Sitér dette innlegget Link to post
josefr Svart 6.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2015 Jeg elsker Tec-7, men tviler på om det kan brukes her. Må nok ha noe som er mere tyntflytende også... Sitér dette innlegget Link to post
ReodorF Svart 7.Juli.2015 Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 Jeg tror neppe at liming er en varig løsning her. Ser ut for at underlaget ikke er helt i plan rundt hjørnet, og at du derfor får spenninger i glasset når du drar til skruene. En varig løsning vil nok være å utbedre hele underlagt for det glasset, slik at det er i plan, eller har samme krumning som glasset, og så sette på nytt glass. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.