anglo Startet 7.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2015 Hei Har kjøpt meg båt hvor det står en Wallas 30D Denne vil ikke starte og kommer med feilmeldingen " error glow plug " Varmeren er fra 2007 og nesten ikke brukt Er det da bare å kjøpe en ny glødeplugg innsats, eller er det noen her som vet noen lure triks Takk for alle råd som omhandler dette. Sitér dette innlegget Kun død fisk følger strømmen Link to post
Wallas Service Svart 7.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2015 På kretskortet sitter det 2 sikringer. 1 på 4 A og 1 på 15 A. Sjekk om disse er i orden. Utover dette er det mest sannsynlig bare feil på glødepluggen. Denne kan lett skiftes av en med 2 tommeltotter, 2 fastnøkler og 1 stjerneskrujern. Plasseringen av glødepluggen, og en eventuell service av brenneren, ser du i dokumentarkivet Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
anglo Svart 7.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2015 Hei Takk for svar Skal sjekke. Sitér dette innlegget Kun død fisk følger strømmen Link to post
anglo Svart 14.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2015 Hei igjen Etter å ha sett over alt var det tilslutt en ganske enkel, men lur feil. Varmeren var som sagt nesten ikke brukt, så jeg hadde liten tro på at det var defekter ved varmeren. Da denne varmeren ble montert i min Aquador ( utført i Norge ) ble det brukt kabelsko og tenger av ymse kvalitet. Pluss ledningen inn på varmeren kommer jo ut av ferdig trekt rør og det er std plugg som går inn i varmeren I den andre enden av denne ledningen satt det en kabelsko som ikke var festet skikkelig, enda den så skikkelig ut. Skiftet den og med ett så var alt i orden.. Sitér dette innlegget Kun død fisk følger strømmen Link to post
Wallas Service Svart 14.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2015 Bra at det løste seg Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.