Snikende skeptik Startet 8.Juli.2015 Del på Facebook Startet 8.Juli.2015 Har en Garmin 527xs plotter med innvendig svinger som har trøblet de siste to årene. Tidligere har jeg trodd at det var den forrige plotteren sin skyld at det ikke fungerte, da den døde etter 4 år. Men etter og endelig ha fått montert inn overgangen fra seks til åtte pins kontakt har problemene fortsatt. Har sjekket at det har vært væske mellom skrog og svinger, og at det har vært nok. Etter sist tur ut ville ikke ekkoloddet vise dybde uansett hva jeg gjorde, så i dag har jeg vært i båten og byttet væska i "holderen". Det fungerte ypperlig! Viste seg at det har kommet vann sammen med olja.. Tørket ut det jeg klarte og fylte opp med rapsolje og det fungerte som nytt igjen ? Fordi den sitter kronglete til var det ikke lett og se at det var to forskjellige typer væske i beholderen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.