Otto R Startet 9.Juli.2015 Del på Facebook Startet 9.Juli.2015 Hei, Er det noen som de siste år har seilt inn til Tyborøen? Trenger man egne strøm eller oppdaterte kart eller er det godt merket med bøyer ? Jeg tenker her på dybde forhold i forhold til sandbanker, vi har seilbåt . Sitér dette innlegget Link to post
Bidevind Svart 9.Juli.2015 Del på Facebook Svart 9.Juli.2015 Du finner kanskje noe info her, eller her Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 9.Juli.2015 Del på Facebook Svart 9.Juli.2015 Ingen problem selv i mørket ! Hvis du kommer fra Norge, så skrår du litt og litt innover mot land, og går i "grei" avstand fra den lange moloen, før du svinger inn. (Over-ett-merke her i mørke ) Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 9.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2015 Hei, Da forstår jeg det slik at det er ikke noe problem med dybder i innseiling så lenge man holder god avstand av land nordfra :) Sitér dette innlegget Link to post
hva_er_problemet Svart 9.Juli.2015 Del på Facebook Svart 9.Juli.2015 Neida - ingen problem... Sitér dette innlegget Link to post
pacuare Svart 9.Juli.2015 Del på Facebook Svart 9.Juli.2015 Veldig lenge siden jeg gikk inn der, men husker den ennå, vestlig kuling tar godt der. Overettmerker inn, så kurrant å gå inn. Men det er stor brytende sjø når det blåser, så verdt å være oppmerksom. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.