Sjøboden Startet 9.Juli.2015 Del på Facebook Startet 9.Juli.2015 Hei igjen forum! Jeg har startet noen tråder tidligere: en for noen dager siden og endel i fjor. Har drømt om å kjøpe seilbåt i en periode nå. Problemet har vært å finne noe i nærheten av Bodø, i den prisklassen jeg vil ha. Jeg spurte tidligere om en Gladiator 33 her på forumet, men har sånn halvveis konkludert med at den blir for stor og dyr. Penger og prioriteringer er viktig her. Så fant jeg denne: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=59307667&searchclickthrough=true Er det noen i forumet som kjenner til denne båten? Jeg har selvfølgelig googlet og lest det jeg kunne finne, men hadde satt pris på noen med konkret info om båten. I tillegg, er dette et godt kjøpt? Vi snakker her om at eier er villig til å seile båten for meg opp til Bodø ved salg! Jeg har hørt at motor og seil er viktig, og begge delene ser bra ut her, med tanke på at Pentaen er ferskvannskjølt og nylig overhalt. Det er ikke autopilot på båten (jeg planlegger å seile alene). Er det noen som vet om dette er lett å ettermontere på en slik båt, og hva det vil koste sånn ca? Hvis jeg kjøper denne båten vil jeg sannsynligvis ha den allerede tidlig august. Til slutt: er det noen her i Bodø-området som kunne tenkt seg å hjelpe meg på veien mot å bli en seiler? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøboden Svart 9.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2015 Ingen? Ukjent båt kanskje.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.