Pauekn Startet 10.Juli.2015 Del på Facebook Startet 10.Juli.2015 Jeg gravde for ikke lenge siden denne seiljollen som har ligget ubrukt på et jorde i over 25 år, og jeg lurte på om noen her visste hva slags type det er. Den er rundt 407 cm lang (~13 fot) og 135 cm bred (~4,5 fot) Jeg tok flere bilder enn det som sikkert var nødvendig for å prøve å få med de fleste vinkler så jeg linker bare direkte til det som virker viktigst for å ikke bombadere med bilder (spesielt fordi jeg så at bildene ble en del større enn jeg hadde tenkt), men dere kan finne flere vinkler her om dere trenger det: https://imgur.com/a/76CE8 Si ifra om det er noe jeg helst skulle tatt bilde av som ikke er med. P.S. Det hadde også vært veldig morsomt om dere også sa hvilke trekk ved jollen som gjorde at den skilte seg fra andre typer :) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 10.Juli.2015 Del på Facebook Svart 10.Juli.2015 Det er en Flipper. Sånn seiler den: https://www.youtube.com/watch?v=Zv9u2Vy5EWU Sitér dette innlegget Link to post
Pauekn Svart 10.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2015 Takk for svaret! Gleder meg til å prøve den Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 10.Juli.2015 Del på Facebook Svart 10.Juli.2015 (redigert) Det er en ganske livlig krabat. Siden den ikke har vært i bruk på en stund: Gå nøye over ristropper og trapeser. Du får bruk for begge. Det er alltid morsomt å se på når ristroppene til rormann ryker og han går i sjøen med ræva først. Det er ikke like morsomt for han som henger ute i trapesen. Redigert 10.Juli.2015 av Mulligan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pauekn Svart 10.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2015 (redigert) Det skal jeg gjøre. Er flipperen lett å kullseile i forhold til mange andre joller? Det er den første båten jeg seiler, så jeg lurte på hvordan den var til å lære seiling. Det går vel uansett greit om jeg bare er forsiktig med vær og vind de første turene :) Redigert 10.Juli.2015 av Pauekn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.