MR Swe Startet 12.Juli.2015 Del på Facebook Startet 12.Juli.2015 Hei.har en vp tmd30 som til og fra varsler fra batteri ikke lader.det skjer bare noen sekund et par 3ganger når jeg er ute og kjører.kommer et pip og lampen blinker til .jeg har en egen voltmeter så jeg ser at batterierne lader seg.har akkurat bytter elektronik enheter på varsling enheten men det hjelpte ikke.noen forslag eller vet noen hvilken kabel som gir signal for batterivarslingen? Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 12.Juli.2015 Del på Facebook Svart 12.Juli.2015 Hei, på 31/41 og 42 motorene er det den brune ledningen som varsler ladelampe. Hvorfor det skjer kan være dårlig kontakt i ledningen, dårlig minus ett lite øyeblikk, f.eks. Mange slike runde 16-pins kontakter i ett ledningsnett. Vanligvis: 1 ved motor 1 ved instrumentpanel også de som skjøteledningene derimellom har. Holder vel med en skjøtenett for de fleste båter. Alle disse punktene er irrutsatte over tid. Så ville vel begynt der Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 12.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2015 Skal se om det er en brun oppe ved panelet! Takk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.