Tonnomen Startet 13.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2015 Har en 85mod Evinrude 60hk som fusker når den blir belastet. Fungerer greit ved start, tomgangangskjøring og pådrag uten belastning. Tenkte først at dette var et drivstoffproblem, men har så langt ikke funnet noe, er det noen som har kjennskap til disse motorene, og eller vært ute for lignende symptomer. Takknemlig for hjelp Sitér dette innlegget Link to post
Martin Grandalen Svart 22.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2015 Jeg har akkurat hatt samme problemet. Jeg satte først i nye tennplugger, kjørte et par timer, og sjekket pluggene etterpå. Har 3 sylindre på min motor, og den ene pluggen av de tre hadde tydelig dårlig forbrenning ettersom at tennpluggen var mørk og våt, mens de to andre var lyse uten uforbrent drivstoff. Byttet så coil på den sylinderen som hadde mørk tennplugg + pluggledninger på alle sylindre og problemet løste seg (mer eller mindre). Det å lese tennpluggene hjalp meg ihvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 22.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2015 Gå over hele bensinsystemet fra tank til forgassere,kan være sprekker eller koblinger som ikke er tette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.