Jump to content

Finner ikke stor ABS luke..


Windy37GM

Recommended Posts

Jeg prøver å finne en stooor ABS luke i hvit, nogenlunde lik varenummer 15535 (46,3x51cm)hos www.baatutstyreren.no eller varenummer 7366-05/7366-56( 44,2x38,6cm) hos Maritim. men jeg trenger så stor som 65cmx35cm. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt noe i den størreslen?

Forrige eier har allerede laget hull og en dårlig løsning med et bord foran :-(

 

Skarpnes9100

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

Og vips gikk hele neste uke til båtting. Hånden i været den som tror at følgende setning blir møtt med jubel:

"Sorry kjerring, ha'kke tid til guttungen i barselpermisjonen... Båten skal fikses !!"

Skarpnes9100

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

Og vips gikk hele neste uke til båtting. Hånden i været den som tror at følgende setning blir møtt med jubel:

"Sorry kjerring, ha'kke tid til guttungen i barselpermisjonen...  Båten skal fikses !!"

Skarpnes9100

<{POST_SNAPBACK}>

Prøvde meg på den i fjor, ikke heeeelt populært. Men med litt planlegging, gikk da motorbytte, oppussing og sjøsetting på et vis. ( jr. sov på kaia, mens mor sveivet mastekrana..)

 

Guttungen hadde i en alder av 5 1/2 mnd, over 6 ukers sammenhengende fartstid ombord, reine sjømannen...

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

  • 5 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...