sunnmøre Startet 16.Juli.2015 Del på Facebook Startet 16.Juli.2015 (redigert) Har eit lite krabbebåtprosjekt som eg må gjere ferdig til hausten. Denne båten er ein 15 fots Mørebas, som må ha nye spant. Eit økonomiprosjekt dette, så eg prøver å bruke ting eg har. Veit at spant gjerne kunne vore laga av edlere materiale enn vanleg trevirke, men det er no det eg har for handa. Kva er best å bruke, trykkimprignert eller vanleg furu? Har begge deler liggande. Alt er så tørt som det går an å få det, har leie på garasjeloftet i fleire år. Spanta skal festast med glassfiber og polyester er planen. Har høyrd at imprignert fester dårlegare mot polyester, men er dette berre når den imprignerte materialen er fersk/våt? Redigert 16.Juli.2015 av sunnmøre (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 16.Juli.2015 Del på Facebook Svart 16.Juli.2015 Ville ikke brukt trykkimp. Heller furu el gran. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 16.Juli.2015 Del på Facebook Svart 16.Juli.2015 Mette det med polyester før plasting. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 16.Juli.2015 Del på Facebook Svart 16.Juli.2015 Vanlig gran, materialet skal bli hermetisert og kan ikke råtne. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 16.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2015 Då får den trykkimprignerte ligge til neste hageprosjekt. Takker :-) Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 16.Juli.2015 Del på Facebook Svart 16.Juli.2015 Plastbåt med trespant? Korrugerte avløpsrør er tingen. Deles I to på langs. Bruke sirkelsag og litt Reodor Felgen hjelpemiddel. Halvrøret føyer seg fint til skrogsida og overstøpes med passende antall lag med matte. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 16.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2015 Eg har tenkt å kløyve 40 mm PP-rør, og bruke desse som stringers. Desse røra vil m.a.o. bygge 20 mm. Kunne desse ev vore brukt til å støype spant rundt også? Må uansett støype inn noko som skal danne fundament for ny innvendig dørk. Har fjerna den gamle innvendige dørken og ca 100 kg med vått skum:-) Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 16.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2015 No fann eg ut kva korrugert avløpsrør var, rett og slett eit fleksibelt rør. Er det nokon som har prøvd å støype kring eit slikt rør. Verkar umiddelbar som ein fornuftig ide. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 17.Juli.2015 Del på Facebook Svart 17.Juli.2015 Hvis du av en eller annen grunn ikke er avhengig av at det skal være trevirke, så ikke bruk det. I 'ungdommen' brukte vi alt annet en treverk. Vi brukte alt fra plastrør til rør av papp. Fungerte knallbra. I en båt som kom fra Polen måtte vi forandre motorfundamentene i f.b. med installasjon av ny motor. Vi fikk oss en latter da vi kuttet av originalfundamentene og ut kom det en rad melkekartonger, fungerte det også. Korrugerte plastrør er helt toppers, og så får du ikke tidsbruk med å tilpasse. De føyer seg pent etter skrogformen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.