Jump to content

Støpe inn nye spant - trykkimpregnert eller vanlig trevirke?

sunnmøre

Recommended Posts

Har eit lite krabbebåtprosjekt som eg må gjere ferdig til hausten. Denne båten er ein 15 fots Mørebas, som må ha nye spant. Eit økonomiprosjekt dette, så eg prøver å bruke ting eg har. Veit at spant gjerne kunne vore laga av edlere materiale enn vanleg trevirke, men det er no det eg har for handa. Kva er best å bruke, trykkimprignert eller vanleg furu? Har begge deler liggande. Alt er så tørt som det går an å få det, har leie på garasjeloftet i fleire år. Spanta skal festast med glassfiber og polyester er planen. Har høyrd at imprignert fester dårlegare mot polyester, men er dette berre når den imprignerte materialen er fersk/våt?

Redigert av sunnmøre (see edit history)

Eg har tenkt å kløyve 40 mm PP-rør, og bruke desse som stringers. Desse røra vil m.a.o. bygge 20 mm. Kunne desse ev vore brukt til å støype spant rundt også? Må uansett støype inn noko som skal danne fundament for ny innvendig dørk. Har fjerna den gamle innvendige dørken og ca 100 kg med vått skum:-)

Hvis du av en eller annen grunn ikke er avhengig av at det skal være trevirke, så ikke bruk det. I 'ungdommen' brukte vi alt annet en treverk. Vi brukte alt fra plastrør til rør av papp. Fungerte knallbra. I en båt som kom fra Polen måtte vi forandre motorfundamentene i f.b. med installasjon av ny motor. Vi fikk oss en latter da vi kuttet av originalfundamentene og ut kom det en rad melkekartonger, fungerte det også. Korrugerte plastrør er helt toppers, og så får du ikke tidsbruk med å tilpasse. De føyer seg pent etter skrogformen.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...